A Rocket League review-je – Csukás Márton

FIGYELEM! A KÖVETKEZŐ KATEGÓRIA ÉRZÉKENYEN ÉRINTHETI A SOHA NEM JÁTSZÓ, FŐLEG NŐNEMŰ ÉLŐLÉNYEKET!

A Rocket League egy fizikán alapuló, járművekkel játszódó focis játék, melyet a Psyonix adott ki 2015-ben PC-re, PS4-re, és Xbox One-ra. A játékkal maximum 8-an lehet játszani, két csapattal, online, vagy offline. A járművek rakétával vannak felszerelve, ezek használatával, így az autó felgyorsulásával tudják belőni a labdát az ellenség kapujába. A játékosok pontok szerzésével állíthatnak fel újabb rekordokat, pontokat szerezhetnek gól szerzésével, másoknak gólpasszt adásával, a labda ellövésével a kapu elől, gólok kivédésével, vagy a meccs megnyerésével. A játékidő 5 perc, értelemszerűen az a csapat nyer, amelyik a játékidő alatt a legtöbb gólt lövi. A játék gépigénye nagyon kicsi, akár a kis laptopunkon is játszhatunk vele. Ezt a játékot nem nagyon lehet összehasonlítani semmilyen más játékkal. A kameranézet elég rosszul sikerült, sokszor ha a kamera a labdát követi, nem látjuk a saját autónkat. Az egyjátékos módban robotokkal játszani nem olyan jó, mert akár gyengére akár erősre állítod, az ellenséges robotok mindig jobbak lesznek, mint a csapattársaid. A játék több díjat is elnyert, több mint 12 millió példányt adtak el belőle.

Összesített értékelésem: 8.5/10

Közös értékelés (átlag): 8/10

One comment on “A Rocket League review-je – Csukás Márton

Vélemény, hozzászólás?